Ante el archivo de la causa "terrorista" contra militantes del PCPE

Martes 26 de julio de 2011, por Mar

Comunicado de IZAN Asturies

La primera en inhibirse de las acusaciones de "terrorismo" contra los cinco militantes del Partido Comunista de los Pueblos de España (PCPE) y del trabajador de Duro-Felguera -ex militante del PCPE-, fue la Audiencia Nacional. Ahora es el Ministerio Fiscal quien manda archivar y sobreseer las diligencias abiertas en el Juzgado de Instrucción nº 1 de Langreo. Es decir: los cinco compañeros y la compañera quedan libres y sin cargos. Sabíamos que las acusaciones de haber lanzado unos "molotov" contra las sucursales de CajAstur de Lada y Riaño, eran falsas. También sabíamos que todo era un montaje para meter miedo a quien se mueva: "Si luchas y resistes, te empapelamos".

Ese es el método empleado por Antonio Trevín Lombán para ponerle puertas al campo: escribir novelas y montar falsas acusaciones... Lo hizo con los sindicalistas Cándido y Morala; con el joven independentista Fer; con los 14 antifascistas de Cangas... y procura hacerlo siempre que puede, aplicando su "librillo" en la página de la "regla de tres", proporcionando directamente mentiras y acusaciones, a la radicalidad ideológica del acusado o acusada. Pero sucede que los y las activistas sindicales, sociales, culturales, o de organizaciones anticapitalistas, aprendemos también de este "Maestro Tarabica", que la vía de la movilización unitaria es la única que funciona contra la represión.

Izquierda Anticapitalista Asturies, además de manifestar su alegría por lo que parece ser la conclusión de la vía judicial de este montaje, quiere expresar su solidaridad con el PCPE y las CJC, en los caminos que emprendan para reponer el buen nombre de sus jóvenes militantes, a la vez que exigimos el cese inmediato de Antonio Trevín Lombán.

Pero no nos ciega el contento. La aprobación de la Reforma de la Ley de Pensiones, por parte del Congreso en su reunión clandestina del pasado jueves 21 de julio, es sólo un adelanto del otoño de escalofrío que se avecina y que en Asturies tendrá una de sus versiones más duras del Estado Español, ante los planes neoliberales y privatizadores anunciados en la investidura de Francisco Álvarez Cascos (FAC) como presidente del gobierno asturiano.

Recogiendo las diversas y recientes prácticas unitarias contra la represión, o las consecuencias de la crisis; también las electorales y, por supuesto las desarrolladas desde el movimiento "15M", debemos de ahondar en la constitución de un amplio bloque anticapitalista que plante cara a la guerra desatada desde la escala local a la planetaria, contra el pueblo trabajador por el capitalismo, rompiendo con las políticas de “austeridad” de la UE, el FMI y el Banco Central Europeo, desarrolladas por el gobierno de Zapatero que, en su agónica última etapa, está dispuesto a lo que haga falta con tal de serle útil al gran capital financiero transnacional.


[N’asturianu]

Comunicáu d’Izquierda Anticapitalista Asturies, ante l’archivu de la causa "terrorista" contra cinco militantes del PCPE y un trabayador de Duru-Felguera.

Antonio Trevín Lombán, "Gobernador Civil de la Provincia" y Ramón A. Bustillo Gómez, Xefe de la Brigada Local d’Información de Xixón: compuestos y ensin novios.

La primera en tornase de les acusaciones de "terrorismu" contra los cinco militantes del Partíu Comunista de los Pueblos d’España (PCPE) y del trabayador de Duru-Felguera -ex militante del PCPE-, foi l’Audiencia Nacional. Agora ye’l Ministeriu Fiscal quien manda archivar y sobreseer les dilixencies abiertes nel Xulgáu d’Instrucción nº 1 de Llangréu. Esto ye: los cinco compañeros y la compañera queden llibres y ensin cargos. Sabíamos que les acusaciones de llanzar unos "molotov" contra les sucursales de Cajastur de Lada y Riañu, yeren falses. Tamién sabíamos que tou yera un montaxe pa meter mieu a quien se mueva: "Si lluches y aguantes, t’empapelamos".

Esi ye’l métodu emplegáu por Antonio Trevín Lombán pa pone-y puertes al campu: escribir noveles y montar falses acusaciones... Fíxilo colos sindicalistes Cándidu y Morala; col mozu independentista Fer; colos 14 antifascistes de Cangas... y procura faelo siempres que puede, aplicando’l so "llibrucu" na páxina de la riegla de trés", apurriendo directamente mentires y acusaciones, a la radicalidad ideolóxica del acusáu o acusada. Pero asocede que los y les activistes sindicales, sociales, culturales, o d’organizaciones anticapitalistas, aprendemos tamién d’esti "Maestru Tarabica", que la vía de la movilización unitaria ye la única que funciona contra la represión.

Izquierda Anticapitalista Asturies, amás de manifestar la so allegría polo que paez ser la conclusión de la vía xudicial d’esti montaxe, quier espresar la so solidaridá col PCPE y les CJC, nos caminos qu’entamen pa reponer el bon nome de los sos mozos militantes, al empar qu’esiximos el cese inmediatu d’Antonio Trevín Lombán.

Pero nun nos ciega’l contentu. L’aprobación de la Reforma de la Llei de Pensiones, per parte del Congresu na so xunta clandestina del pasáu xueves 21 de xunetu, ye namá un adelantu de la seronda de respigu que s’avera y que en Asturies va tener una de les sos versiones más dures del Estáu Español, ante los planes neolliberales y privatizadores anunciaos na investidura de Francisco Álvarez Cascos (FAC) como presidente del gobiernu asturianu.

Recoyendo les diverses y recién práctiques unitaries contra la represión, o les consecuencies de la crisis; tamién les electorales y, de xacíu les desenvueltes dende’l movimientu "15M", debemos d’afondar na constitución d’un ampliu bloque anticapitalista que plante cara a la guerra desamarrada dende la escala local a la planetaria, contra’l pueblu trabayador pol capitalismu, rompiendo coles polítiques de “austeridá” de la UE, el FMI y el Bancu Central Européu, desenvueltes pol gobiernu de Zapatero que, na so agónica última etapa, ta dispuestu a lo que faiga falta con tal de se-y útil al gran capital financieru transnacional.

SPIP | esqueleto | | Mapa del sitio | Seguir la vida del sitio RSS 2.0